fredag 22 oktober 2010

Efter hagel kommer sol

Ja, det stannade inte vid en hagelskur i morse, nån timme senare brakade det loss igen och lagom till att Widar somnat gott efter billarmsljuden så drog de igång igen och Widar vaknade såklart. Men nu lyser solen ute och efter Widars lilla förmiddagslur så ska vi gå ut med vagnen. Läser i GP att det var första höststormen och att bensinmackstak och träd blåst ner. Förvånar mig inte alls med tanke på hur vindarna tog tag i hela huset i går kväll och i natt.

Vi ska röja lite i lägenheten också och i eftermiddag kommer Björn och Jossan över för att passa Widar medan jag är på Vårdcentralen. Matte gör sin sista dag på Leica idag. Lite speciellt att lämna ett jobb efter flera år. Han är där ett tag och sedan byter vi så han tar Widar.

Ikväll så stannar Björn och Jossan antagligen för lite middag så vi ska förbereda lite, kanske baka nåt får se.

Vill dessutom fram till BVC, fanns en lapp om barnmarknad där och om jag inte minns fel så är det imorgon, men jag minns banne mig inte var....Nåja vi får se vad vi hinner med. Är trött efter natten så lite sömn vore inte fe l=)

Ha en go fredag alla, och glöm inte "nu är det dags för fredagsmyyyyysssss" *s*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar