måndag 25 oktober 2010

Måndag, ny vecka, nya utmaningar

Har börjat morgonen med att ta hand om Widars blöja, han gjorde nr 2...Det kallar jag uppvaknande...Kan säga att sömnen försvann på ett kick. Matte hade matat och höll på att göra sig i ordning för nya jobbet. Så spännande, första dan på nytt jobb idag, håller tummarna för att det ska kännas bra!

Något som inte kändes lika bra var att gå in på försäkringskassans sida och se att jag inte fått en krona och att inga nya händelser stod på mitt ärende. Borde jag åtminstone inte fått den halva föräldrapenningen? Har ju bara varit sjukskriven halvtid, då Matte har haft föräldrapenning och tagit hand om Widar, tror ni de pengarna är klara för utbetalning, öh nej...så idag måste jag ringa försäkringskassan IGEN. Kul, verkligen kul, NOT. Jag blir så trött....
Ute lyser solen och i eftermiddag ska vi iväg en sväng med lite roliga människor så det kan bli kul!
Hoppas ni får en go dag, nu måste jag ringa fk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar