torsdag 23 juni 2011

I Undenäs med världens sämsta uppkoppling

Resan upp gick förvånansvärt bra, mycket för att Widar sov en del av den och vi därmed slapp ett vansinnesutbrott. Väl i Undenäs blev det fullt ös med ytterligare en ettåring, en 7 åring, en hund och en katt samt ett antal vuxna som Widar kunde busa med. Han var lite orolig i början men framåt kvällen så var det full rulle så när det blev dags för läggning så var det ett smärre elände. Tog över en timme innan Widar somnade och han hann lätt ställa sig 40 gånger i resesängen...jag räknade och slutade vid 40...han lär få bra benmuskler.

Har världens sämsta uppkoppling så det blir inga bilder nu och jag har redan blivit trackad för att jag är databeroende. Men vad ska man göra när man inte kan sova på natten och tvn bara visar skit. Då är datorn en väg ut i världen en stund.

I morgon blir det traditionellt midsommarfirande och en massa barnbus. Jag ska försöka rycka upp mitt humör och ha en skön helg! Hoppas på lite sol dessutom. Får se hur det blir med bloggandet eftersom jag har världens sämsta nät här....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar