onsdag 8 juni 2011

Idag...en så där dag

Jossan var här och tog hand om
Widar. de lekte hur mkt som helst

dreglar? jag...inte då

ny pyjamas från farmor,
lite stor, men sval och skön

oj fotade du nu?!

lockiga och bollglada,
far och son

glad som 17 innan
 läggdags
Widar har mått så där idag, ledsen, febrig, gnällig och hopplös vad gäller sömnen. En massa skrik och otålighet. Men han fick leka en del med Jossan och det var nog vad han orkade. Sen lite bus med pappa och lite ute på gården. Nu sover han äntligen, hoppas att han ska få sova lugnt och mer än eftermiddagens 10 min.

Mitt eget mående har inte varit nån höjdare och det hjälpte inte att sitta hos psykologen heller tyvärr. Ibland känns allt så förbannat meningslöst. Jag borde fan bara ta mig samman och få ordning på saker och ting, men det funkar inte. Ikväll funkade det dessutom så förbannat illa att jag glömde en planerad fikadejt...

Jag blir tokig ju. Skriver jag inte upp saker så glömmer jag dem och det gör knappast att man mår bättre. Känner mig mest trasig och jag vet inte hur jag ska laga mig. Inte blir det bättre av att Widars operation närmar sig, mindre än en månad kvar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar