tisdag 28 juni 2011

Tisdagsbus och Where the action is!

Tisdag morgon och Widar har vaknat flera gånger under natten, väldigt kul, NOT. Vet inte vad det tagit åt honom egentligen...Nu är det morgon och han busar och snackar på vardagsrumsgolvet, hur pigg som helst. Jag är astrött och Matte sover...Det kan han behöva medan jag är iväg på Where the action is (kolla här: wtai) som drar igång vid lunch.

Humöret är deppigt värre, men försöker skuffa undan det. Tror dan kommer bli bra, kan det bli annat egentligen? En massa bra band (Coldplay, Glasvegas, The Ark, Sahara Hotnights mm), goa vänner, solsken mm.

Dessutom är det en bebis med glatt humör idag, han har knappt skrikit än! Känns bättre att gå hemifrån då än om han skriker och mår dåligt. Dock himla trist att inte Matte kan komma med, men han verkar iallafall vara lite på inför Way out west!! Tror dessutom att vi får löst barnvakt vilket vore toppen!!!


Måste packa för resa idag också, imorgon drar vi söderut och sedan till östkusten för att hälsa på Oliver, Lotta och Hugo som är en månad äldre än Widar. Mer babybus alltså.

Dessutom kommer vi vuxna antagligen kunna gå ut och äta vuxenmiddag medan småttingarna busar med Lottas mamma ett par timmar! Hur gott vore inte det liksom?! Ska bara rycka upp mig lite och sätta silvertejp på alla skittankar som håller mig vaken om nätterna. Japp, inte Widar som håller mig mest vaken utan korkade fåniga nattgrubblerier.

Hoppas de anställda på Saab får sina löner idag!! Tur att man inte jobbar där i allt kaos....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar