torsdag 9 juni 2011

Sista skånedagen, nationaldagen och hårmake over

måndagsmorgonen började
med packning och Hoppe
hjälpte till såklart

Hoppe träffade en ung kanintjej
och berättade om livet tillsammans
med människor. Skruttan blev lite
orolig

Vi åkte hem till Carolines mamma
som skulle fixa hår mm. Men först
en god frukost 

före-bild

jag och Caroline

Caroline och hennes goa
mamma Eva

efter-bild
nöjd!

utsikt över havet

finaste skåningen

goaste wienerbröden
finns på Fritidsbaren

vansinnigt goda och avnjts
bäst nybakta med utsikt
över havet

ägaren ropar ut
beställningar

svenska flaggan var hissad
såklart. Nationaldagen och
allt. Men jag muttrade över att
skåningarna hade sin flagga hissad
på fler ställen än svenska flaggan

Ystad marina

Vi gjorde som Hoppe och
kollade in havet innan
jag körde 3,5 tim hem till
Göteborg
Hade en fin avslutning på helgen med en solig nationaldag i Skåne med en underbar vän som bara genom att vara där fick mig att hålla all skit i schack en stund. Sedan vällde det över mig i bilen på väg hem, men så är det väl.

1 kommentar: