onsdag 18 december 2013

Julkonsert med Daniel Lemma

DANIEL LEMMA med vänner
Daniel Lemma, bild från nefertiti
Skrev ut biljetterna inför morgondagens begivenhet, en julkonsert med Daniel Lemma på Nefertiti. Ett av de bästa sätten att få lite julfeeling innan jul.

Jag och en kompis går dit år efter år sedan ett antal år tillbaka och det är verkligen mysigt. Oftast brukar det ha kommit lite snö och man är klar med julklappar och pynt. I år regnar det dock och varken julklappar eller pynt är i ordning, men det kommer ändå bli feeling när vi är där. De sista åren har vi dessutom valt att boka bord och äta middag innan spelningen börjar så det blir en helkväll. Ska bli skönt!

Sen till helgen kommer goa vänner från Örebro så då blir det julmarknad och mys med go mat och gott vin. Nu ska vi snart käka lite innan jag drar till Storås för en dubbellektion i hoppning! Kom precis på att jag måste ta min medicin också så jag inte nyser och kliar ihjäl mig. Är sorgligt nog fortfarande allergisk. Men om ni inte har något för er i morgon kväll kan ni ju alltid kila in på Nefertiti, brukar bli bra drag, särskilt under andra setet! Musikglädje! Nefertitis hemsida hittar du här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar