fredag 1 oktober 2010

Morgon

Somnade till slut och vaknade förvirrat för en stund sedan, har sovit fem timmar i ett sträck, helt suveränt! Fast just nu känner jag mig ännu tröttare, kanske kan slumra lite till idag. Nu när jag kom upp kollade jag in i sovrummet och då sussade både Matte och Widar gott så det gäller att smyga runt så man inte väcker dem. De ser väldigt söta ut båda två, mina killar!

Idag ska vi ut i det mulna vädret och fixa namnkalaspresenter och inbjudningar. Ska nog gå in och hämta  resekataloger också och bläddra lite. Vet att allt finns på nätet, men ibland är det så mysigt att bläddra i katalogen och fundera över vart man vill åka. Vill verkligen iväg någonstans, men vi får se.

Men nu är det frukostdags, ha en go dag på er och glöm inte att nu är det kört för femtioöringarna i affärerna nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar