fredag 25 mars 2011

Fredag i götet och sekunder av vår

Medlemsöppet på
PoP med en massa
rabatter

fika, kläder och bus
 Dagen har rullat på med  medlemsmorgon på Polarn och pyret, psykologsamtal, förmiddag på förskolan Spira, våffelbak och Mattes mamma och sambo som kom på eftermiddagen för att stanna över helgen. De ska på resemässan vilket man får försöka hinna med.
Widar på Spira

Våffelförberedelser

våffelbak överstyr

bleka, men goda



Flera samtal och papper kring bouppteckning och begravning idag med, men man orkar bara göra det man måste. Att det är så mycket hela tiden. Huvudet surrar och tankarna rusar ut i ingenting. Sömnen är urkass, huvudvärken konstant och dessutom känner jag mig hängig.
Vår i parken

Uteserveringarna på G!!

Widar kollar in

Spårvagn är kul

Byggbus! Widar har
upptäckt klossarna!

Det mest positiva idag är att jag för ett ögonblick i morse kunde känna lite vår, i kroppen, i luften, i känslan. Sedan drunknade jag i meningslösheten igen, men för ett par andetag så kände jag solen, ljuset, smaken och känslan av vår! Så kanske lite hopp?!

Widar varvar gnäll, bus, krypning, promenader med en liten gnutta sömn och bus med farmor och Lasse och alla klossar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar