| Widar somnade efter frukost och bus |
| Till slut vaknade han och vi pälsade på honom höstkläder för första gången. Han låg och dåsade i vagnen. |
| Matte körde vagnen genom en massa löv |
| Så många fina löv |
| Widar fick också bekanta sig med höstlöven |
| I parken hade de hällt ut snö....japp skum värld vi lever i... |
| På avenyn så hängde en jättetelefon....som sagt en skum värld vi lever i...igen |
| Jag gav en tjuga till rosa bandet och fick ett Lambi-lamm. till widar såklart men jag ska hålla det sällskap också |
| När vi shoppat klart gick vi i solen och njöt, sedan blev det lunch på stadsmuseumet |
| Farmor Lena fixade så Widar också fick lunch |
| Widar gjorde utepremiär i att sitta framåt i babybjörnen |
| Hela lilla familjen, var en underbar höstdag i götet |
| Widar såg dubbelt... |
Oj så skoj! :) Ni är en jättefin familj!
SvaraRaderatack om du visste vad det värmer när man känner sig halvdan....
SvaraRadera