fredag 8 oktober 2010

Farmor

Widar och farmor in action
Ikväll har vi tagit det lugnt och Widar har varit på ok humör. Han har busat med farmor Lena vilket lockat fram en massa skratt.

Vi har käkat hemmagjord pizza och kollat på Idol, tror det är första gången som jag ser Idol regelbundet, är inte särskilt förtjust i det. Men i höst har jag sett så många program att jag vet vad deltagarna heter och det har aldrig hänt innan. Brukar ju vara ute på fredagar.

Men det är ju bara skit på alla kanalerna och glömmer man hyra film så blir det slötittande som gäller. Förstår inte varför folk rösta ut Sassa, finns ju de som e klart tristare än hon i startfältet.

Nu har alla utom jag somnat i lägenheten och jag får skit av kroppen för att jag tog sovmorgon. Är trött och pigg samtidigt så det dröjer innan John Blund börjar jobba. Hm får se vad man kan hitta på som inte stör resten av lägenheten. Funkar dåligt att dra på stereon och dansa loss på egen hand....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar