fredag 27 augusti 2010

Fredag morgon

Jag har sovit, jag har sovit nästan åtta timmar, det har inte hänt på elva veckor, fattar ni? Visserligen fick jag ta till nåt bra för det och matte fick ligga med Widar i sovrummet medan jag låg i extrarummet och jag känner mig morgonseg idag, men fatta jag har sovit hela natten!!! Nu ska jag bara skaka av mig segheten så jag är en pigg och go människa när mina kilalr vaknar. De sussar sött i sovrummet, törs inte väcka dem ifall de haft en dålig natt.
Idag ska vi ta nån utflykt, Matte börjar jobba på måndag så vi måste hitta på lite kul saker i helgen! Annarsär det mest hemmaprylar, Widarfix, lite kompisfika osv. Ikväll är det NRJ in the Park på Liseberg med lite artister osv så vi drar väl dit en sväng och laddar Widar med hörselkåpor för säkerhetsskull! Han ser ju rätt rolig ut då =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar