fredag 13 augusti 2010

Fredagen den 13:de

Fredagen den 13:de, kan vara hur scary som helst om man är lite skrockfull. För min del hann halva dagen gå innanjag insåg att det var fredagen den trettonde. Hade ingen koll vilket troligen berodde på att Widar roade sig med skrik och kräk vilket innebar att vi inte hade en lugn stund. Egentligen skulle vi fikat på förmiddagen men det blev avbokat då J hade migrän och tur var väl det med tanke på allt skrik. Men det var synd att inte ses. Istället blev det lite shopping på söder och glass med syrran innan hon skulle till KS och jobba.
Micka, min goa syrra
Efter det och efter att jag blivit synnerligen trött på att försöka ta bussen till Mattes kusin, gick inte att komma ombord med barnvagn då tre bussar i rad var fulla...så kom Matte och hämtade oss efter att han jobbat klart. Aströtta landade vi hos Mattes kusin Towe och hennes sambo och lille Aramis där vi fixade blöj och klädbyte och både bebisar och vuxna fick mat! Välbehövligt och en go kväll. Visserligen satsade Widar på 15 min powernap men man kan inte få allt här i världen.
Micke Aramis och Towe mitt i maten
Aramis är en söt liten kille, ungefär tre veckor yngre än Widar! Kan bli mycket bus i framtiden!
Aramis

Éfter allt mys åkte vi aströtta och checkade in på hotellet vid globen, skumt när vi tittar ut genom fönstret ser vi globen inpå knuten. Hoppas det blir bra frukost imorgon innan vi drar till Gotland. Har äntligen lyckats lägga Widar också och Matte har firat in semestern med en kall öl. Själv har jag för ont i skallen för att orka ta ett glas rosé, men det kommer! Rätt schysst fredag den 13:de förutom att jag inte kan lägga upp alla bilder jag ville och att jag höll på att få psykbryt på bussen...
kram
Ser ni, Widar och Knyttet har samma pose...Den här bodyn hann han kräka ner
 innan vi kom ut från hotellet i förmiddags, måttligt kul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar