torsdag 26 augusti 2010

Läsa, hm när då?

Gick igenom posten efter att vi varit på semester och förutom räkningar och kallelser till läkare och annat så fanns lite underhållning....
Frågan är bara när jag ska hinna läsa allt detta. Var aldrig något problem förut, Amelia har jag haft ett tag liksom Vagabond, är det jag unnar mig i samband med resmässans erbjudanden och andra erbjudanden som kommer. Vi föräldrar håller jag på att bekanta mig med, tog en provprenumeration, får se om vi fortsätter. Upptäckte att den liksom de andra finns att läsa på stadsbibloteket. Hm kanske är något att överväga i tidsbristens värld.
I går kom dessutom inredningsbibeln *s* iallafall om man inte har mängder av cash till dyra designmöbler;
Finns alltid lite kul grejer i IKEA och bland annat hittade jag ramar till Widars kort! Men nu ska jag ner på stan och fixa lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar