lördag 28 maj 2011

Bus och trötthet, barnmarknad, huskoll och packa för Norge

Blev en tidig morgon när liten börjar hålla på vid fem...Jag är så trött, Matte är så trött och Widar är tokpigg...Helt oberörd av att vi vill sova.

Men ska fixa i ordning mig och vara vid Dahlheimerss hus vid halv tio för Tussilagos barnmarknad. Sedan är det huskoll och packa för Norge som gäller. Matte och Widar åker till Sala under tiden så alla får en del bus!=) Jag vill åka och ser fram emot det samtidigt som jag får världens ångest av att åka ifrån Widar, åka ifrån hemma och ja, allt. Lite fånigt, men så är det.

Å andra sidan lär jag behöva miljöombyte och ser fram emot några nätter med sömn och allt roligt vi ska göra. Men kommer sakna lilla tossevossen så enormt. Men han kommer ha det busigt och bra. Ska bara packa allt!

Sedan är man ju nyfiken på huset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar