tisdag 31 maj 2011

Loppi och Buzzador uppföljning

För ett litet tag sedan fick jag möjlighet att starta auktioner och sälja genom annonser på Loppi.se via Buzzador för att testa hur det är. Jag har både sålt och köpt via Loppi nu och det funkar faktiskt himla smidigt. Fick sålt mitt eller ja, Widars babyskydd och lite kläder. En tjej kom och hämtade upp Widars babyskydd så jag slapp skicka det och kläderna jag både köpt och sålt har funkat jättesmidigt att skicka. Har nog blivit lite hooked för nu kollar jag både Loppi och Tradera. Kan rekommendera detta faktiskt! Kolla in själv vetja!

Vill du också bli en Buzzador och få möjlighet att testa saker och dela med information till vänner och bekanta? Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Följ den här länken  (mitt användarnamn som buzzador är tenderblueluna):

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar