tisdag 31 maj 2011

Kameran är sönder och bilen har punka

På något sätt har min kamera pajjat. Trodde först det var batterierna, men nya batterier har inte hjälpt. Därav mobilfotona i tidigare inlägg. Vi är i vackra i en underbar natur och jag skulle vilja visa er allt!! Men nu får jag förlita mig på Viktorias bilder och de andras. Lite lessen faktiskt.

Idag har vi varit runt i Odda och tagit del av allt möjligt och sett ännu mer av naturen och nu ska vi snart hem till en av tjejerna på middag och en kulturell överraskning. Är milt sagt nyfiken!

Vi skulle åkt och sett ett jättevattenfall för en stund sedan, men en punktering har satt stop för det...lite kaos. Hoppas att allt ska fixa sig så vi kommer med flyget imorgon.

Nu hoppas jag bara att sambon ska bli klar i duschen så jag kan studsa in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar