torsdag 26 maj 2011

Ingen ork

Ingen bloggork under dagen idag, kanske blir det mer i natt om jag inte lyckas somna. Var på VIP frukost på Lindex i morse och fyndade till 30%. Blev pyjamas och jeans som kan vikas upp till shorts till Widar och en vårkjol till mig. Sedan mumsfrukost och modesnack. Efter det gick jag och pratade hos psykologen.

kinkig bebis
Gick jag runt på stan en stund innan jag gick hem och busade med Widar. Loggade in på mailen och såg reseofferten från My Planet, läste, myste, såg slutsumman och höll på att smälla av. Det var 13 000 dyrare per person än vad vi snackat om och räknat med...

Diskuterade det med alla berörda som också höll på att smälla av och sedan deppa ihop. Sedan började det regna och Widar gnällde oavbrutet medan Matte var på Bostadsföreningens årsmöte.
Vilken fin dag typ, NOT.

Bloggorken beror mest på min deppighet. Är otroligt låg, känner mig mest värdelös och meningslös och då finns det inte mycket att berätta. Mår verkligen skit. Blir bra med miljöombyte och egentid med vänner i Norge!

1 kommentar:

  1. Ser också fram emot att komma iväg till Bergen nu :) vi får bara hoppas att det inte regnar allt för mycket bara...
    Vi ses på söndag!
    kram

    SvaraRadera