tisdag 24 maj 2011

Gogli, gogli gogli och blåsig morgon

 Blåsigt och trist ute, huvudvärk och deppfeeling. Men tosseungen är glad och går runt och säger gogli gogli, gogli...Jag fattar ingenting, ljudet är nytt sedan i går kväll och när man upprepar det så tokskrattar han så det måste vara något oerhört roligt. Någon som kan översätta? Fick lite översättningsförslag på FB, men hm tror inte de stämmer haha.

Vi har en lugn förmiddag, vilar, leker och får besök som får ha Widar lite innan det är dags för spira på eftermiddagen. Jag håller på att buda på min första auktion på Tradera, har tidigare bara sålt saker på olika sidor. Brukar aldrig vinna någon auktion utan mest köpa till prutat pris, men nu har vi ett par PoP byxor på G för några kronor. Får öva mig.

Lutar åt att vi hyr ett bord på Kvibergs loppis och säljer lite kläder, och prylar från källaren. Det är fullt och Matte muttrar varje gång jag vill ställa ner något där. Vi behöver ett hus som sagt och i helgen kollar vi in det jag länkat till tidigare.

Hoppas ni får en fin dag, jag sätter mitt hopp till en gosig bebis, en snäll kompis och ett rör treo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar