fredag 23 maj 2014

egentligen

Egentligen är ju allt bra. Förutom tjafs med tåget och annan skit så har vi haft en fin dag hos kusinerna i Hjo. Widar har säkert hoppat 2,5 timme på deras studsmatta oavbrutet och jag fick snusa bebis och prata med syrran. Galet avis på deras trädgård.

Sedan plockade Matte upp oss och vi åkte till Undenäs för en grillkväll och mer studsmattehoppning med goa vänner och deras barn. Det är varmt, soligt helt ok och mitt mående är verkligen pissdåligt. Orkar knappt prata med folk och har asjobbiga tankar. Är dötrött, men har så mycket ångest att jag inte fattar hur jag ska kunna sova. Brukar kunna koppla av här, men det snurrar bara en massa skit i skallen och jag antar att jag borde gått till psykologsamtalet idag istället för att ta ledigt.

Visst är det galet? Allt är bra på pappret, men i huvudet är det ett mörkt kaos. Ska försöka sova snart, blir till att göra det som går för att få några timmars sömn och hoppas på att jag inte vaknar tio i två i natt igen med mardrömmarna jagande mig. Men förutom det är livet alldeles underbart (typ...ni anar väl ironin) och imorgon blir det barnkalas och bus och någonstans i det ska jag dra ett par djupa andetag och hjälpa Widar att ha en go helg. Han har verkligen sett fram emot att få busa med Odin och gå på hundpromenad med Tia-hund! Kanske kan jag vakna imorgon och känna mig lite sant glad, hoppas det! Men nu, sovförsök ett...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar