måndag 31 januari 2011

Fikabus och bebismys

När jag kom ut i morse hade
 det snöat...

På gatan lite längre bort
stod en bil med en gran...
trodde julen var över....

Vi åkte och träffade Elle
och Astrid. 


Astrid låg i gymmet
och undrade vad 17
jag höll på med?!

Jag träffade en märklig
groda....

Vi fikade på bullar och...

massor av the och kaffe

Astrid har blivit stora tjejen
och bjussade på underbara
leenden

Man blir bara glad

hm jag lekte lite...blev
sådär, men Astrid är söt


Tjena världen

Ute på gården stod Elles
bil med nycklarna i dörren...
ingen rädsla för biltjuvar precis.
När jag sa det konstaterade Elle
lugnt, ah var det där de var...
jag fick skrattbryt =)

Astrid

Söttjejen

Hade en bra förmiddag även om det var skumt att träffa en liten bebis utan Widar som fick vara hemma med sin pappa. Eller ja, liten och liten. Sist jag träffade Astrid så var hon pytte, pytteliten, men oj nu var det en stor tjeja som mötte mig. Jag som trodde jag skulle få krama en liten baby fick krama en gosig tjej som hade en massa bus i blicken och påminde om både mamma och pappa. Det är otroligt vad fort det går, Astrid är drygt fyra månader och Widar är snart åtta månader. Det blev babysnack, jobbsnack, försäkringskassesnack, Elle har lite positivare upplevelser av dem än jag just nu, och snack om allt möjligt. Plötsligt hade tre timmar gått och det var dags att hämta Astrids storebror och då åkte jag hem. Eller jag gjorde lite fotostopp på vägen som blev sådär tyvärr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar