måndag 24 januari 2011

Veckans mål

I går lekte jag med en tanke, att ha en målsättning för veckan.

Vi börjar med
Get your act together girl!

Lät bra i går även om jag vet att psykologen skulle sura till eftersom hon menar att jag har för höga mål och krav på mig själv när allt är som det är. Men jag tänker försöka den här veckan. Dessvärre ligger det en himla massa mål i veckans mål *s* Men allt för att motbevisa psykologen kanske haha

Kan säga att just nu känns den målsättningen åt helvete, orkar inte ta mig samman just nu. Det är nog rekord, behövde inte vänta fram till lunch på att målsättningen skulle pajja, den pajjade direkt när jag inte kom ut på morgonpromenaden...Nu stannar jag i soffan en stund och väntar på att klockan ska ringa, då ska jag hänga tvätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar