fredag 28 januari 2011

Fredag

Ett bebispaket på väg
till förskolan

Efter en förmiddag på Spira så
genade vi över minigolfbanan.
Det dröjer innan den öppnar...

Widar somnade efter
3½ tim bus
Han sov 20 min...suck

Widar provade keps på HM

I Nordstan var det hälsodagar.
Fick gratis provträning på SATS

Syrran skippade hälsotrenden
och köpte semla istället

Jag hittade nya öron

Som Ronja också ville ha

Ronja hoppade in
i framtiden

Efter psyktimmen fikade
vi på DaMatteo

Ronja var klart nöjd
med sin latte. Enl
mig ser det gott ut,
men smakar apa...

Widar vaknade och
ville sitta upp

Ronja och Widar busade
på Åhlens när vi skulle
gå till vagnen

Vi hittade en tossig
kaninsparbössa som fick
stanna i affären. Annars
hade väl Matte fått bryt...
Dagen har varit deppig, men ok. Widar vaknade halv ett i natt och låg och snackade i mörkret till tre. Sen var det sova och vakna fram till sju när vi gick upp och fixade oss till förskolan. Hade en bra träff och sedan var vi på stan med Ronja som skötte allt medan jag var på min psyktimme. Det kan inte vara kul att vara psykolog med alla dessa ledsna människor. 

Sedan efter allt ältande så var jag helt slut så det blev fika på DaMatteo och lite affärer då Ronja jagade festsaker. Trötta tog vi vagnen hem och Matte fixade middag med färsk pasta och fläskfilé medan Sverige förlorade mot Frankrike.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar