onsdag 26 januari 2011

Lite onsdagsbilder

Widar visade redan på
morgonen att han stöttar
Frölunda Indians
Ronja i provhytten
 När alla morgonrutiner var klara gick vi ner på stan och fönstershoppade och fikade. Syrran provade en massa kläder, men kom bara hem med ett par jeans.


Vid lunchen gick vi till BVC.
Widar blev vägd och syrran
fixade hanteringen av en bajsblöja

Widar var hungrig och
höll på att få bryt när
vi micrade käket

Han försökte äta upp sina
fingrar...Sedan blev det
mer affärer innan jag och
Widar åkte hem.

Vi hann vila lite innan det var dags
för mig att ta vagnen ner till Avenyn
och träffa Linda. Min kulturella
vapendragare när det gäller depp
teater haha

Vi käkade på Farellis! Jag var så
förvirrad att jag betalade för oss
båda. Hade varit lugnt i vanliga
fall, men i dessa tider funkar det
inte. 

Sedan gick vi och såg jag vill
 inte dö...på Stadsteatern.
Den var bra, men tung. Linda
envisas med att vi inte ska se mer
elände på teatern. Vi ser vanligtvis
svarta deppiga saker...
Sedan tog jag vagnen, fick byta vid Korsvägen och åkte sedan förbi min hållplats så jag ändå fick gå hem...Suck, är inte mycket som funkar. Men det var en trevlig kväll som avslut på en ok dag! (ja förutom humör och störningsmoment)

2 kommentarer:

  1. Boken var katastrofaldeppig så jag gissar att föreställningen var likadan...
    Hoppas din dag idag blir bättre..

    SvaraRadera
  2. japp det kan man lugnt säga, men delar av den kunde jag själv ha sagt eller gjort och det blev lite scary att sitta och se på...

    SvaraRadera