fredag 21 januari 2011

Torsdagen i bilder

Widar började morgonen
med att hitta en ny
lekplats...ovanför
soffan
Hoppe och farfar
var med och letade

Nere på stan somnade Widar
orkade inte alls kolla
in alla människor

så vi började gå hem i solen.
Vi gick upp mot avenyn

Lekplatsen på hemvägen var
full med snö och is

Töande istappar överallt

Vi hittade en affär där man kunde
lämna in kemisk tvätt...Ibland
blir det galet med texten....Tonny
kollade efter ev skillnader på en
vanlig kemtvätt och en affär
för kemisk tvätt.

Widar vaknade när vi kom
hem. Han kollade in
snön och reafynden
från PoP 70 % rea
som började idag

Hemma blev det bus med
farfar och krypträning

Krypa, åla stå..

Det är klart roligast att stå!

Senare på kvällen drog jag
och Matte på Widarfri tid!

Det blev bio! Harry Potter som
var så där. Märktes att det var
en transportsträcka till nästa
film som är den sista. Men då vi
inte varit på bio tillsammans sedan
Widar föddes så var vi nöjda ändå!

När vi kom hem
möttes vi av en tokbusig kille
och glad farfar! Allt hade gått
fint! Synd bara att det är
så långt till barnvakterna!
 Blev en bra kväll som avslutades med fika och glass i soffan. Packade väskan till morgondagens förskola, blir en tidig morgon. Tonny åker hem under morgondagen och Matte tar över efter förskolegruppen. Jag ska ha mitt vanliga älta livet möte hos psykologen, vem vet kanske löser vi ett och annat så jag får ordning på det här. Trött på att inte vara i fas. Nästa veckas medhjälpare blir min syrra. Blir en massa bus och förhoppningsvis vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar