lördag 22 januari 2011

Gårdagen

Morgon började med
grötfrukost som intogs
med en sammanbiten min
Sedan var det kläder på för
fullt ös till förskolan där
Widar busade i 3 tim i
sträck....

Efter förskolan gick vi genom Haga
och såg den här gamla vagnen

Haga

Inne på Babyproffsen visade
det sig att Dinglisarna har en
jätte gungkanin...och
jag älskar kaniner

Köpte en mössa billigt
till Widar
Having a bad hairday!

Widar shakar loss

Försöker tugga fram tanden
som vi ser, men som inte
kommit fram...
troligen det som förorsakade
2 tim skrik i går kväll samt under
natten
Tossungen med sin frissa
Var en intensiv dag i går. Vi var på förskolan mellan 9-12.15, sedan gick vi i Haga innan Matte tog Widar och jag gick till psykologen och ältade. I allafall känns det som om jag bara ältar. Får påminna mig om att hon har bra betalt för att lyssna på samma sak vecka ut och vecka in. I går kändes det bara meningslöst.

På kvällen klädde Matte upp sig och blev riktigt stilig fast korten blev konstiga så ni får inte se det. Men han var riktigt fancy när han drog på företagets 25 årsfest. Jag och syrran försökte hitta på olika knep för att få Widar på bra humör då han tidigare under kvällen varit glad som ni ser på bilderna. Istället blev det två timmars skrik, 18 min sömn och mer skrik och till slut vid elva nattsömn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar