torsdag 27 januari 2011

Torsdagsfeeling

Torsdag, kinkig bebis som tack och lov inte skrikit under natten, men som valde att vakna vid tre och sedan tänkte att dagen började då. Vi delade inte den uppfattningen och det tog tid för Widar att inse det. Morgonen blev således lite förvirrad med att Widar somnade och vaknade av och till innan vi slutligen gick upp. Blev en seg dag hemma.

Jag jagade FK och ordnade med papper osv. Hade ingen blogglust eller lust för någonting. Busade med Widar, men lät Ronja sköta det mesta. Jag har ingen ork, ingen lust. Bara ledset dåligt samvete. Men jag får säga att Widar är kär i Ronjas långa hår och hennes bus, jisses han är nog sur att jag klippte av håret... Att dra i hår är tydligen en toppen bebishobby *s*

Dagen gick och Widar hade ingen matlust vilket förorsakade lite oro, vore inte kul om han blev sjuk igen. Som tur var blev det bättre framåt kvällen.

På kvällen busade Widar och Ronja medan jag och Matte använde föreningens relaxavdelning. Inte fel alls. Försöka bubbla bort alla spänningar i badet och bara ha det tyst och lugnt en stund. Inte fel alls, verkar som det kommer bli en återkommande aktivitet! Bara det att ligga i badet, alldeles lugnt...otroligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar