söndag 15 maj 2011

Bröllopsdagen i bilder

Särö gamla kyrka

jag, dock ingen bra bild
suck



Efter en massa fix så kom
vi iväg till kyrkan och
väl där rev jag hål på
strumpbyxorna
som tur var hade jag
 med ett par till

Altaret i Särö gamla kryka
jättefint

program och psalmbok


Vackra paret Mårtensson

En vacker brudtärna
Lovisa
Efter vigseln blev det
mingel med snittar
och champagne vid Blomstermåla
värdshus som ligger vid havet
så vackert


Kristina fick en fotobok
med bilder från möhippan

Vacker dukning

så fint

bordsdekorationer

Skagentoast, mums

torskrygg med murklor
underbart gott

Min goa snygga sambo!

Efterrätten innehöll mjölk
choklad och jordgubbar!



ibland vill inte bruden
bli fotad....

Goa Kristina och jag

Minnen från förr kom fram
ur en Lattjolajbanlåda


Det regnade en del, men framåt
kvällen sprack det upp.
Blev så vackert

Bröllopstårtan var både
god och fin, hallon och
vanilj passade perfekt


Blomstermåla

Dags för disko och
bröllopsvals

Matte och bruden på
discogolvet
Blev en toppenkväll och när vi lämnade så fortsatte festen. En vacker, finstämd och kärleksfull dag som innehöll skratt, tal, god mat, vin, löften, bus, dans, gamla minnen mm.

Jag gillar verkligen att gå på bröllop och trots klänningsångest blev det bra och det var oerhört skönt att sitta i en kyrka och fira istället för att sörja som det varit senaste året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar