lördag 15 januari 2011

Fredagens playdate på glädjebubblan

På väg till fikan

Snöigt å halt på Vasagatan

Allt är översnöat

Jag

Gick förbi Hagakyrkan

Alvin och Widar mitt i maten

Vill du låna Flodis
undrar Widar

Jag och Widar

I cafet säljer de även egna
kläder. Kolla in den bruna
klänningen med blomma, så
söt, men passar inte Widar

Sen gick jag förbi Stora teatern
på väg till psykologen
I går hade vi en trevlig fika och playdate på Glädjebubblan som är på väg att bli en klar fikafavorit. Vi träffade Martina och Alvin och uppdaterade vad som hänt sedan sist och jag tror nog att killarna kände igen varandra lite. Blev lite lekbus och en massa mat och en del kladd. Vi hann fika också när småkillarna ätit klart. Det enda var att Widar var lite gnällig vilket han inte brukar vara när vi är ute, men han har fortsatt gnälla och idag hostar han så han håller på att bli förkyld. I går sov han en halvtimme på hela dagen och det verkar gälla idag med, tog en halv timme att lägga honom och sedan vaknade han efter en kvart och är nu uppe och gnäller av och till. Inte lätt att vara liten.

Efter fikan tog Matte över och jag gick till psykologen och ältade livet innan vi åkte hem och gjorde fredagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar