söndag 9 januari 2011

Egg and milk, brunch!

Vasagatan, ishal och blöt.
Traskade bort till
fiket.
Hade en toppenförmiddag med goa Kristina, Efter att ha sovit en timme i natt så tog jag mig iväg till Egg and milk och det var knappt nåt folk där. Det är alltså knepet, att komma dit tidigt för vid elva var det som vanligt proppfullt och kö. Fick ett bord och beställde sedan brunch med bla blueberry bagel och pancakes.

 Sedan satt vi och snacka i flera timmar innan vi traskade ner till Järntorget och jag tog vagnen hem. Hann med lite hoppkort också! Fick dessutom ett absurt skrattanfall rörande en döende julgran, tack för det Kristina!

Husargatan, ännu värre


Men det är skumt för när allt det roliga är över går luften ur och det är som att stå i en hiss som släper och man drar rakt ner i allt igen. Egentligen tror jag att det är energin och orken som går ur för jag hade en toppen förmiddag, men när den var över så deppade jag ihop å det grövsta. Skumt.



fick ett toppenbord,
under kon och med en
massa space.
Röda skinnsoffor såklart

Kristina hamnade
bredvid flamingon

brunchen, mums

Mätta å glada

Kristina fick princesstankar
inne på Haga hem

Who rules the world?!

Jump

Kristina fick inte till mina hopp
med kameran..hm

Gillade oavstående varning
vid spårvagnsspåren vid Järntorget
Varning för blött golv....

1 kommentar:

  1. Ni två är ju lite galna :) Men det ser väldigt mysigt ut så nästa gång följer jag gärna med!! Kram

    SvaraRadera