tisdag 11 januari 2011

Farmorsbus

Widar och farmor Lena
busar runt
Ikväll kom Widars farmor Lena och gissa om det är uppskattat! Lena och Widar har umgåtts hela kvällen och Lena har fått en snabbkurs i Widarkunskap så att de klarar sig imorgon medan jag är iväg och Matte är på jobbet. Matte slutar tidigt och Lena har ju haft hand om Widar innan så det kommer gå fint. Bara en nojjig mamma med taskigt samvete som oroar sig, hur fånigt är inte det liksom?

Men jag är iallafall glad över att vi får hjälp och att Widar får mysa med farmor! Själv ska jag ha roligt, snacka med vuxna människor, skaka liv i hjärncellerna, sova, äta god mat och försöka må fint och inte ringa hem och nojja över allting!

Widar visar upp sina
tjusiga mockasiner
som han fick av
farmor. Han är övertygad
om att han snart kommer
kunna gå själv i dem
Som den nojja jag är så har jag skrivit en massa punkter som kan vara bra för den som passar Widar och ni som jobbat vet ju vilka listor jag kan skriva över allt som man kan behöva veta i mina ärenden innan jag går på semester...*s*

Snart ska jag iallafall lägga mig och försöka sova så jag orkar gå upp och ta tåget imorgon klockan sex! Sedan blir det hotellmys mm =)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar