onsdag 12 januari 2011

Snart italiensk buffé

Haft en jättebra dag så här långt trots huvudvärk som vägrar ge sig och en enorm trötthet. En massa diskussioner, studiebesök och information om eventuella uppdrag i Malawi och Thailand om ett år väckte enormt mycket nyfikenhet. Att jämföra och diskutera missbruk i Norge och Sverige är också otroligt intressant och jag får sån lust att hitta jobb och nya utmaningar.

Fast min ork är minimal, jag orkar inte allt och sedan en stund ligger jag och vilar. Ikväll blir det middag med alla goa människor, italiensk buffé med rödvin som jag och Rosita inhandlat. Dessutom kommer en lokal trubadur och jag tror det kommer bli en toppenkväll. Hoppas bara att jag inte får ge mig allt för tidigt för att jag är för trött.

Märks att jag inte är helt hundra, humöret och orken rasar snabbt emellanåt och det krävs en rejäl ansträngning att hålla ihop sig. Stundtals så känner jag mig så jäkla nere att jag bara har lust att dra någonstans. Blir sånt kaos i huvudet att jag knappt kan andas och sitta kvar på min plats eller så får jag blinka bort tårarna. Normalt Bea, verkligen. Suck! Saknar dessutom Widar, ska krama en massa på honom imorgon! Nä, nu ska jag bara vila en stund innan det är dags att svida om.
Saknar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar