onsdag 12 januari 2011

Snöig morgon

Ute vräker det ner snö, har tydligen varit vägkaos i natt i området. Hoppas bara tågen går hem som de ska imorgon. Har precis ätit frukost och är lite grinig av månadseländet och att huvudvärken vägrar ge sig. Snart ska vi åka iväg för första träffen som kommer ge en del information och planering, sedan ska vi iväg på ett studiebesök innan det blir fritid, middag och underhållning! Kan bli en toppendag.

Känns dock otroligt märkligt att inte ha Widar här, går omkring och tror att jag glömt honom någonstans. Skumt. Har vaknat upp flera gånger i natt och tänkt att jag måste ta hand om honom. Men nu gör jag verkligen vad jag är ordinerad, jag åker bort, gör roliga saker, övar på avslappning, sköter min medicin och fokuserar på att ta det lugnt och samla positiv energi!

Samtidigt är jag oerhört trött och måste gå undan emellanåt för jag klarar inte av att det blir för stimmigt, för intensivt och efter en dag är jag helt slut så det blir inte mycket nattsudd. Det är som att hjärnan inte förmår att koncentrera sig och ta in mer information. Det är rätt märkligt. Jag är med, men inte helt och fullt liksom. Saknar dessutom Widar en massa. Samtidigt är det skönt att bara vara jag en stund! Nåja, dags att ge sig ut i snön, ha en go dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar