måndag 27 september 2010

10 favoriter...

Hittade denna hos englas showroom, blir lite som att skriva en dagens när man hade brevvänner när man var yngre!

10 FAVORITER
Färg:
 Svart, grå, vinröd
Mat: Nästan allt med kyckling
Band: Varierar, men Metallica står sig i alla väder
Film: Pulp fiction
Bok: Just nu, Lyckan, kärleken & meningen med livet av Elizabet Gilbert, hoppas filmen inte förstör boken
Sport: Ridning
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Sena kvällar


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
  OK men trött
Smak: varierar
Kläder: Jeans och svart tunika
Bakgrund: Säkerts nya skiva Facit
Nagellack: Inget, inte hunnit fixa nytt efter att jag tog bort det gamla
Tid: 10:57
Omgivning: Bebis som kinkar
Irritationsobjekt: Människor som inte respekterar andra, och just nu sverigedemokrater
6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner:
 Ja
Brutit mot lagen: Hm alla har väl gått mot rött, kört för fort osv så jag måste nog svara ja....
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på tv:  Hm syntes i inspelningen av Per Gessles konsert i Göteborg under Mazarinturnen, syns i typ 5 sek, det var med på Västnytt *asg*
Kysst någon du inte känner: Hm visst har man det.... ;-)
3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
 syrrorna
Du tycker om: Min goa lilla familj och mina goa vänner 
Du inte gillar:  alla som är ivägen för vagnen och inte ens flyttar sig fast man ber att få komma förbi....
2 VAL
Kaffe eller te:
 Te solklart
Vår eller höst: Vår
1 ÖNSKAN
Just nu, att Widar sover en stund

3 kommentarer:

  1. du verkar vara lika mycket bokmal som jag med andra ord =)

    har dock aldrig läst nåt av mari jungstedt för..men den här ka ju handla om mord i modevärldne..kan ju inte bli annat än bra =)

    SvaraRadera
  2. Tror nog att jag också får klämma in en sån i min blogg, eller vad säger du? :)

    SvaraRadera
  3. ja älskar att läsa! hoppas du gillar marie j!

    japp jag väntar på den caroline!

    SvaraRadera