fredag 17 september 2010

Babybesök

Darya med sina pojkar

På torsdags eftermiddagen fick vi en försmak på öppna förskolan, Darya kom förbi med sina tvillingpojkar och Johanna med sin son. Det var fullt ös i olika ljudnivåer och mitt i allt blev det Widars sovstund och tro det eller ej, men han somnade.

Det är onekligen så att han gillar när vi får besök alt är ute och träffar andra för han ler, skrattar, jollrar och skriker ytterst lite. Hm således ingen, nästan, som tror mig när jag säger att han skriker...Han var väldigt fascinerad av de andra bebisarna, såg rätt kul ut. Man märker hur han försöker förstå vad det är som sker och händer omkring honom numera.

Men det är skönt när han är på bra humör, konstigt att han kan orka det när han vaknar toktidigt och sover minimalt på dan. Vi fick iallafall snackat en massa och fikat, japp övar på att bli lattemorsa, men utan latte då jag inte gillar kaffe...eller mjölk...

Dante undervisar
Det var en go eftermiddag även om tjejerna hade problem att hitta parkering här. Var fullt överallt och det brukar det inte vara på dan. Typiskt.

Dante höll i undervisning för Daryas småkillar och det såg himla roligt ut, han pratade och de andra två tittade noga på vad han gjorde. Man kan ju inte låta bli att undra vad de säger och tänker egentligen.

4 kommentarer:

  1. Jag sätter en peng på att när Widar träffar mig kommer han gallskrika i ett sträck......

    SvaraRadera
  2. *s* ja bara för att du är du samt skåning *s* nä faktum är att han ofta är på bra humör när vi gör saker och träffar folk, han gillar verkligen när det händer något spännande

    SvaraRadera
  3. Hej sötis,det var väldigt trevligt att träffas, vi ses snart igen! O du vilka goda scones..mmmmmmmmm
    Kramar från oss till Er

    SvaraRadera
  4. kan bara instämma Darya, ser fram emot nästa vända! kul att scones funkade!! kram på er! tror du är en mammahjältinna!!!

    SvaraRadera