lördag 18 september 2010

Babyoutfit och planering

Nu när frukost och andra bestyr är avklarade så är det lite packning och annat på G.

Sedan blir det bondens marknad i Haga innan jag i eftermiddag träffar en kompis för middag och se Mia Skärringer! Bara trevligheter alltså!!

Imorgon ska vi gå och rösta och i dag sa Matte med panik i rösten att han inte vet vad han ska rösta på och inte blev han så mycket klokare efter gårdagens tv debatt. Hm, blir synnerligen upprörd om han får för sig att rösta på Alliansen....I min värld är det helt uteslutet, sen kan jag bli ledsen på att man inte kan kompiomissa ihop det bästa från alla men det är ju en utopi...Men vårt sverige skulle bli mycket bättre då.

Japp, ska in i duschen innan Matte kommer hem från frissan, han var lite lätt långhårig...*s* ni såg ju bilderna från igår.... Jag skulle sjukt mycket behöva gå till frissan också, frågan är om jag kan vara modig och klippa av håret???

Widars babyoutfit är lite 70 talsinspirerad idag.
Body med val på-Polarn och pyret
Brun gosig bralla- Lindex
Sockar -Hm

2 kommentarer:

  1. Du har en gratis klippning och färgning att inkassera i Skåne, glöm inte det!

    SvaraRadera
  2. tack för att du påminde mig ska gå in på sj och fixa biljetter! kram

    SvaraRadera