torsdag 16 september 2010

Hm vad gör jag nu?

Skulle traskat runt i Slottskogen med ett par kompisar och barnvagnar idag, men med tanke på vädret ska vi ses hemma hos mig. Sa helt lugnt att nä, inte behöver ni ha med någonting, det fixar jag. Sedan när jag lagt på slog det mig, ooops, men vad ska jag fixa???    

Hm....surfar lite på nätet efter tips medan Widar leker en stund i babygymmet. Efter en gnällig förmiddag så är han lite goare just nu, men han skulle behöva sova så kinkigheten hörs i rösten.

Widar har än så länge inte kräkt ner sina kläder så vi kör en babyoutfit också. För egen del är det just nu mysbrallor och t-shirt och det kan ni ju få slippa se... *s*
Widar har Nalle puh body från Åhlens, blå mjukisbrallor från Lindex och för tillfället strumplös...

Han börjar bli stor lillkillen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar