måndag 27 september 2010

Fikakompis

Har fortfarande problem att lägga upp bilder på bloggen så det blir inte riktigt som jag tänkt. Men en höjdpunkt igår var i alla fall fikan med Kristina och det blev lite fotomys då med.

När man har stunder då livet inte känns så kul så är det härligt att träffa goa människor och bara snacka en massa. Blir en skön energipåfyllning!

När vi hade fikat klart gick vi åt olika håll och jag hamnade mitt i ett demonstrationståg mot rasismen som jag hängde på. Som jag skrev igår så blir man glad av alla engagerade människor.


Sedan kom ju Matte ner på stan och vi traskade runt en hel del!
Var en skön eftermiddag även om man blir trött av att hänga på stan. sedan ser man att hösten har kommit, det går så himla fort nu. Snart är det bara mörker och regn och jag vill inte, hela jag vill inte. Jag vill åka bort till värmen, bara få ha det lite gott, men vi vann inget på lotto den här helgen heller så det blir svårt att åka så långt bort som jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar