söndag 26 september 2010

Godmorgon söndag

Söndag morgon och lillkillen har precis fått mat och nu behöver jag åtgärda min egen hunger. Gav Matte lite sovmorgon efter att jag fick upp både honom och Widar igår morse. Borde kanske tagit sovmorgon också, blev inte mycket sömn i natt. Kunde inte sova efter att liten fått nattmat utan var uppe ett tag, Ändå vaknade jag i i sängen i morse och jag har inte en aning om hur det gick till....Skumt.

hoppe på koh jum
Ute ser det urtrist ut, grått och bara så trist. Tänk om man kunde vakna upp på en strand med sol och värme =) Dricka en watermelon shake och bara le när kroppen slappnar av och blir alldeles mjuk! Känna en ljummen vind blåsa lätt över huden som är alldeles salt efter badet! Ja, man kan ju alltid drömma. Istället stirrar man på ett grått och småblåsigt höstgöteborg, ska väl vara glad över att det inte regnar vilket annars ofta är statusen i Göteborg under hösten, vinter och våren.

Men söndagen bjuder iallafall på kompisfika, lite shopping kanske, fixa inbjudningskortet för namncermonin, de måste skickas omgående, lite skriverier och bad för Widar!

Hoppas ni får en go söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar