torsdag 23 september 2010

Shopping

I morgon mellan 7-10 är det morgonshopping i Femmanhuset, 20% i en massa affärer och jag skulle verkligen behöva skor. Frågan är, orkar man ner? Widar brukar äta morgonmålet mellan 5-7 nån gång och har man sedan en enorm tur så somnar både han och jag om en timme.

Ska jag försaka det och få tag i skorna jag tittat på med 20% rabatt...Hade det bara varit jag hade det varit solklart, men släpa ner vagn och bebis alt babybjörn och bebis? Jag vet inte....men jag vill...men orkar man....jag vet inte....

Japp, det var dagens i-landsproblem. Bara för att göra mig mer sugen så kommer ju föräldrapenningen in på kontot vid midnatt. Ja vi får se vad jag gör, beror på natten. I och för sig tar Matte nattmålet så jag ska försöka sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar