tisdag 28 september 2010

Dagens bild- Tisdag

Är inte riktigt säker på om jag kommer köra på detta framöver, men jag testar och lånar konceptet av Caroline

Gillar tanken med en dagens bild, men det är frågan om det inte kommer bli veckans bild framöver, men vi prövar. Tänker att det kan bli alla sorters bilder, både egna och andras. Försöker fortfarande hitta min stil här....

Dagens bild är från Krabi, Thailand. Vi var där december 2007. Just den här bilden är jag ansvarig förr, framöver kommer ni troligen få se en del bilder som Matte fotat också här, han är grym på att fota blommor bland annat.

2 kommentarer:

  1. Underbart ljus, Bea.
    Särskilt blänket i den våta strandkanten. Gillar skarpt!

    SvaraRadera
  2. tack Mahlin! var rätt nöjd efteråt också, men idag ser jag allt man kunde tänkt på för att det skulle bli bättre, men övning ger färdighet säger de...

    SvaraRadera