söndag 26 september 2010

Nähä

Tänkte lägga in bilder på söndagen, men det bara strular så vi försöker imorgon igen.

Har haft en helt ok söndag, fikade med goa Kristina på Le pain francis och hann med en hel del snack. Så kul! Sedan vimsade jag runt en liten sväng på stan och såg demonstrationståget mot rasism och gick med det ner till Gustav Adolfs torg. Blir varm i hjärtat av människor som engagerar sig. Matte kom ner på Widar och vi gick lite i affärer och hann ta en liten fika innan vi åkte hem.

Eftermiddagen blev lugn och jag lyckades till och med sova lite, riktigt skönt ska jag säga, men det bidrar så klart till att jag sitter här och är vaken...

På kvällen så blev det Widarbus, bad, matning, pröva hoppgungan vi lånade av Elisabeth och ikväll har läggningen inte funkat så bra då han sov en liten stund och sedan har varit vaken och sedan somna för att vakna igen och då ville han busa. Men just nu sover både han och Matte. För min del lär det dröja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar