onsdag 22 september 2010

Onsdag och outfit

Slö onsdag, men smårörig då liten fått för sig att han ska sova i 20 min pass...blir tokrörigt med allt och hans och mitt humör...Det här passet har jag hunnit duscha och sätta mig här för att uppdatera lite.

I morse var outfiten kanelbullepyjamas-Lindex och tofflor.
I dag har vi myst runt och för Widar blev det sparkdräkt från Cubus. Fluffigt värre. Jag drar runt i myskläder, eller just nu morgonrock efter duschen. Huvudet bankar, halsen gör ont, men det verkar inte bli värre.

Har fått paket från HM så när Widar vaknat och ätit igen så ska vi gå ut en sväng och hämta det! Lite nyfiken även om man ofta får skicka tillbaka saker man beställer för de ser inte ut/sitter inte som man tänkt.
Är sugen på nåt gott, men det är småjobbigt när Matte ligger ute, är han som fixar maten i den här familjen. Tycker det är värdelöst att laga mat och äta själv....Blir lätt att man bara tar en macka el så, har gi dinkelbröd hemma, det är gott det!

4 kommentarer:

  1. Bilderna på Widar är så uppskattat. Jag uppdaterar ju mitt dataskrivbord på jobb med bilder och han är sååååååå poppis!!

    SvaraRadera
  2. Du har en egen blogg..... Spännande !!!!

    Kramar Lotta

    SvaraRadera
  3. Halledusingen vad söt han är i sin randiga pyllijamas!! :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. tack allihopa!! *stolt mamsing*

    SvaraRadera